Brand analýza značky BEPON
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Brand analýza značky BEPON |
Autor: |
Nerádová, Lucia
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Táto práca sa zaoberá strategickým riadením značky spoločnosti BEPON a systémom jej 11 podznačiek, ktoré spoločnosť zastrešuje. Práca pozostáva z doterajších poznatkov vzťa-hujúcich sa k problematike brand analýzy a strategického riadenia značky, východiskovej situácie spoločnosti podporenej SWOT, SLEPT a PORTER analýzou, charakterizovaním rozsahu využívania marketingovej komunikácie spoločnosťou a následne vytvorenia projek-tu návrhu nového spôsobu komunikovania značky smerom k zákazníkom. Tento návrh je zameraný predovšetkým na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a na vytvo-renie nezabudnuteľnej image spoločnosti a jej produktov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3127
|
Datum:
|
2007-04-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet