Brand analýza značky BEPON

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Brand analýza značky BEPON

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Brand analýza značky BEPON
Autor: Nerádová, Lucia
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Táto práca sa zaoberá strategickým riadením značky spoločnosti BEPON a systémom jej 11 podznačiek, ktoré spoločnosť zastrešuje. Práca pozostáva z doterajších poznatkov vzťa-hujúcich sa k problematike brand analýzy a strategického riadenia značky, východiskovej situácie spoločnosti podporenej SWOT, SLEPT a PORTER analýzou, charakterizovaním rozsahu využívania marketingovej komunikácie spoločnosťou a následne vytvorenia projek-tu návrhu nového spôsobu komunikovania značky smerom k zákazníkom. Tento návrh je zameraný predovšetkým na budovanie positioningu značky na slovenskom trhu a na vytvo-renie nezabudnuteľnej image spoločnosti a jej produktov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3127
Datum: 2007-04-19
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4911


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nerádová_2007_dp.pdfZablokované 1.202Mb PDF
nerádová_2007_vp.doc 62.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nerádová_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet