Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. |
Autor: |
Kučerová, Lenka
|
Vedoucí: |
Komínková, Miroslava
|
Abstrakt:
|
Tématem mé bakaklářské práce je analýza spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Úspěch firem je posledních letech založen na přizpůsobení se potřebám zákazníka. Práci jsem rozdělila na dvě části. V teoretické části jsem podle literárních zdrojů vysvětlila podstatu marketingu, analýzy marketingového prostředí, marketingový výzkum, jeho cíl, zdroje dat, metody a techniky sběru dat a jeho využití. V praktické části zjišťuji na základě dotazníkového šetření spokojenost zákazníků se společnostmi MO BALA s.r.o. a Čepos a.s. Výsleky analyzuji a znázorňuji pomocí tabulek a grafů. Cílem mé bakalářské práce je vyhodnocení výsledků a snaha navrhnout řešení vedoucí k maximalizaci spokojenosti maloobchodních prodejen se společnostmi BALA s.r.o. a Čepos a.s. Společnostem navrhuji tyto poznatky realizovat v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3120
|
Datum:
|
2007-05-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav informatiky a statistiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
6887
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet