Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt tvorby konkurenční strategie obuvnické firmy BEVAP, s.r.o. |
Autor: |
Blahušová, Lenka
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá formulováním takové konkurenční strategie, která by co nejlépe napomohla efektivněji realizovat záměry společnosti na obuvnickém trhu. Teoretická část obsahuje teoretická doporučení při pohledu na definování konkurenční strategie s důrazem na konkurenční výhody a jejich zdroje. Základem praktické části je analýza současné situace v obuvnického průmyslu a analýza konkurenční prostředí firmy a stanovuje i další prvky konkurenční strategie. Na základě závěrů situační analýzy je navrhnuta vhodná konkurenční strategie pro úspěšný konkurenční boj a dosažení podnikových záměrů na tuzemském trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/311
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2011
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3770
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet