Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016 |
Autor: |
Lukšíková, Magdaléna
|
Vedoucí: |
Vylimcová, Šárka
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je vytvořit marketingový plán pro hotel Palace na rok 2016. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí - teoretická a praktická. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z písemných zdrojů z oblasti marketingu služeb, marketingového plánování a marketingového mixu. V praktické části je analyzován hotel Palace, marketingový mix hotelu a swot analýza potřebné k vypracování marketingového plánu na zvýšení tržeb pro rok 2016. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/31071
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
41079
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet