Projekt integrace Call centra a ostatních informačních systémů ve firmě Západoslovenská energetika, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt integrace Call centra a ostatních informačních systémů ve firmě Západoslovenská energetika, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt integrace Call centra a ostatních informačních systémů ve firmě Západoslovenská energetika, a.s.
Autor: Veselovská, Klaudia
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Táto práca pojednáva o využívaní Call centra a integrácii tejto organizačnej jednotky v rámci spoločnosti Západoslovenská energetika, a.s. spolu s ostatnými informačnými systémami. Prioritou spoločnosti je dosiahnuť maximálnu spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami a etabľovanie spoločnosti ako spoľahlivého dodávateľa, ktorý im poskytuje služby a poradenstvo zodpovedajúce ich nárokom a požiadavkám. Kvalita služieb sa pritom vníma ako súbor, v ktorom sa snúbi optimálna cena s profesionalitou poradenského servisu a inovačným prístupom k vytváraniu individuálnych produktov pre zákazníkov spoločnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3104
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2037
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 6798


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
veselovská_2007_dp.pdfZablokované 1.109Mb PDF Zobrazit/otevřít
veselovská_2007_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
veselovská_2007_op.pdf 667.8Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet