Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 
Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.
Autor: Chlupová, Soňa
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3103
Datum: 2007-05-04
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 5986


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chlupová_2007_dp.pdfZablokované 1.162Mb PDF
chlupová_2007_vp.doc 48Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chlupová_2007_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet