Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace a jejího zacílení na vybraný segment zákazníků společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. |
Autor: |
Chlupová, Soňa
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Samohýl Motor Zlín a.s. a jejím zacílením na konečného zákazníka. V teoretické části se nejprve zaměřuji na komunikaci obecně, pokračuji vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Poté se v samostatné kapitole věnuji charakteristikám, dle kterých lze segmentovat zákazníky. V analytické části zkoumám zejména dosavadní způ-sob uplatňované komunikační politiky a metodu segmentace zákazníků. Nakonec uvádím výsledky dotazníkového průzkumu, který jsem provedla na potenciálních kupujících spo-lečnosti. Projektová část obsahuje dva návrhy na promo akci, jejichž cílem je představit novou generaci automobilu Škoda Fabia, a doporučenou marketingovou komunikaci. Di-plomovou práci uzavírám podrobením obou návrhů rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3103
|
Datum:
|
2007-05-04 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
5986
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet