Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační plán Čokoládovny Troubelice se zaměřením na konkrétní produkty a B2C trh
Autor: Wezdenková, Aneta
Vedoucí: Bačíková, Zdenka
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je návrh a zpracování komunikačního plánu Čokoládovny Troubelice na rok 2016 se zaměřením na tabulkové čokolády a koncového zákazníka. Teoretická část se zabývá základními pojmy, které souvisejí s danou problematikou a následně jsou v práci aplikovány. V úvodu praktické části je podnik charakterizován a zpracován marketingový mix čokoládovny. Následně jsou zhodnoceny jednotlivé aktivity současného komunikačního mixu, na které navazuje zpracování důležitých analýz potřebných k cílené komunikaci na B2C trhu. Hlavní část této bakalářské práce tvoří vlastní návrh komunikačního plánu, který zahrnuje i časový harmonogram a finanční rozpočet pro jednotlivé komunikační kanály. V závěru jsou definovány možné způsoby měření efektivity daných komunikačních nástrojů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/31003
Datum: 2015-03-06
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 41008


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
wezdenková_2015_dp.pdf 2.816Mb PDF Zobrazit/otevřít None
wezdenková_2015_op.pdf 625.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None
wezdenková_2015_vp.pdf 612.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet