Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Michlovský - protlaky, a.s. |
Autor: |
Lysoňková, Marie
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je Měření spokojenosti zákazníků ve společnosti Michlovský - protlaky, a. s., která se zabývá mikrotuneláží. Měření spokojenosti zákazníků probíhalo pomocí dotazníkového šetření. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá vymezením dané problematiky se zaměřením na zákazníka, trhy B2B a marketingový výzkum. Praktická část práce se zabývá představením samotné společnosti, zpracováním a vyhodnocením dotazníkového šetření. V závěrečné části práce jsou zpracovány doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30980
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40969
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet