Komunikační plán společnosti Železářství Gurský
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační plán společnosti Železářství Gurský |
Autor: |
Krejčí, Lucie
|
Vedoucí: |
Gurský, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky ve firmě železářství Gurský. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je čtenář seznámen s problematikou, týkající se marketingového mixu a marketingové komunikace. Dále je práce zaměřena na situační analýzu, SWOT analýzu a komunikační mix. Část praktická zahrnuje charakteristiku společnosti a jsou zde charakterizovány současné komunikační aktivity firmy, dále jsou v této části provedeny příslušné analýzy. Hlavní podstatou praktické části je návrh nového komunikačního plánu, který zahrnuje určení cílových skupin a cílů komunikace, popis komunikačních aktivit, časový harmonogram a rozpočet. V závěru najdeme návrhy, jak měřit efektivitu tohoto plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30979
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
40968
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet