Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou |
Autor: |
Koželuhová, Daniela
|
Vedoucí: |
Miklík, Miroslav
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci je zkoumána problematika marketingového mixu služeb Městské knihovny Veselí nad Moravou. Práce je zaměřena na porovnání služeb nabízených knihovnou se službami konkurence v nejbližším okolí, na odstranění nedostatků a vytvoření inovativních opatření tohoto marketingového mixu služeb. V práci je provedena analýza současného marketingového mixu služeb knihovny, popis konkurence a její komparace s knihovnou. Dále je zde zpracován předem vytvořený dotazník a na základě jeho výsledků je provedena SWOT analáza knihovny. V poslední kapitole jsou uvedena ona inovativní opatření. Navrhovaná opatření vycházejí z teoretických poznatků, uvedených v první části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30978
|
Datum:
|
2015-03-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
40967
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet