Spotřebitel 55+ v maloobchodě

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Spotřebitel 55+ v maloobchodě

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Spotřebitel 55+ v maloobchodě
Autor: Dobšíčková, Zuzana
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou nákupního chování v maloobchodní prodejně, se zaměřením na cílovou skupinu seniorů (ve věku 55+). V teoretické části je stanoven odborný rámec práce z pohledu maloobchodu a jeho propagace, nákupního chování a osobnosti spotřebitele a výzkumných metod. Praktická část práce pak uvádí specifika generace 55+ v České republice a s pomocí poznatků zahraničních autorů se snaží definovat vhodné způsoby komunikace se seniory jako cílovou skupinou. Tuto část doplňuje kvalitativní výzkumná sonda složená z asistovaného nákupu v prodejně Kaufland Žatec a následného dotazování o nákupním chování a spokojenosti s prodejnou. V projektové části jsou stanovena doporučení, která by danou prodejnu více přizpůsobila potřebám zákazníků 55+ a navržen projekt edukativní roadshow pro CS 55+, spojené s řetězcem Kaufland.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30919
Datum: 2013-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 32431


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
dobšíčková_2013_dp.pdf 3.231Mb PDF Zobrazit/otevřít
dobšíčková_2013_vp.doc 149Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
dobšíčková_2013_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet