Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Analýza využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v organizaci XYZ |
| Autor: |
Podhorný, Petr
|
| Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je marketingový komunikační mix. Teoretická část práce se zabývá popisem nástrojů marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je analyzovat využití nástrojů marketingového komunikačního mixu v Organizaci XYZ. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30867
|
|
Datum:
|
2014-02-22 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
30426
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet