Vstup firmy Logitex, s.r.o. na český trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vstup firmy Logitex, s.r.o. na český trh |
Autor: |
Hiclová, Denisa
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vstupu firmy LOGITEX na český trh. Teoretická část vychází z poznatků získaných z odborné literatury a popisuje možnosti a formy vstupu na trh. Zpracovává metody jednotlivých analýz tvořící výchozí kritéria pro praktickou část. V té se zaměřuje na představení firmy a produktu samotného, rozebírá vnější a vnitřní prostředí pomocí PEST, Porterovy a SWOT analýzy. Vyhodnocení těchto poznatků dává základ pro stanovení závěrečných návrhů a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30862
|
Datum:
|
2014-02-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
30370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet