Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah. |
Autor: |
Hroch, František
|
Vedoucí: |
Skalníková, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce popisuje POP komunikaci společnosti Hannah Czech a.s. a podporu prodejců, kteří prodávají produkty značky Hannah. Podrobněji se zabývá používanými komunikačními prostředky v místě prodeje a jejich návaznost na ATL komunikaci a zákaznickou soutěž Expedice Hannah. V návaznosti na stanovenou hypotézu popisuje také stávající motivační soutěž pro prodejce. Na základě provedeného výzkumu pak projektová část přináší některá doporučení pro POP komunikaci, ale především rozvíjí zvyšování motivace prodejců pro primární nabídku značky Hannah. Výsledky inovované motivační soutěže jsou centralizovány na webovém interaktivním portálu. Projektová část dále přináší doporučení pro školení prodejců, které může být realizováno i formou e-learningu. Provázání bodů za absolvovaná školení a soutěžních bodů za skutečné prodejní výsledky do jedné motivační soutěže je pak hlavním doporučením, které přináší tato práce pro firmu Hannah. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3073
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4938
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet