Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza efektivity nástrojů podpory prodeje v místě prodeje u firmy Hannah.
Autor: Hroch, František
Vedoucí: Skalníková, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce popisuje POP komunikaci společnosti Hannah Czech a.s. a podporu prodejců, kteří prodávají produkty značky Hannah. Podrobněji se zabývá používanými komunikačními prostředky v místě prodeje a jejich návaznost na ATL komunikaci a zákaznickou soutěž Expedice Hannah. V návaznosti na stanovenou hypotézu popisuje také stávající motivační soutěž pro prodejce. Na základě provedeného výzkumu pak projektová část přináší některá doporučení pro POP komunikaci, ale především rozvíjí zvyšování motivace prodejců pro primární nabídku značky Hannah. Výsledky inovované motivační soutěže jsou centralizovány na webovém interaktivním portálu. Projektová část dále přináší doporučení pro školení prodejců, které může být realizováno i formou e-learningu. Provázání bodů za absolvovaná školení a soutěžních bodů za skutečné prodejní výsledky do jedné motivační soutěže je pak hlavním doporučením, které přináší tato práce pro firmu Hannah.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3073
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 4938


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hroch_2007_dp.pdfZablokované 2.268Mb PDF
hroch_2007_vp.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hroch_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet