Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu
Autor: Nagyová, Erika
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Cieľom diplomovej práce je definovať úlohu environmentálnych aspektov v rámci fashion marketingu a následne sa odraziť od teoretických poznatkov, čerpať z nich v praktickej časti práce a ponúknuť konkrétne riešenia pre značku WeWood. Teoretická časť práce sa zameriava na obecnú chrakteristiku oblasti fashion marketingu, environmentálneho marketingu a ich špecifických prvkov. Praktická časť na ňu naväzuje podrobnou charakteristikou značky WeWood, zmapovaním súčasnej situácie na trhu, analýzou konkurenčných síl pomocou Porterovho modelu a tiež výskumom o vnímaní environmentálnych aspektov a ich väzieb so značkou WeWood. Posledná projektová časť obsahuje návrh projektu zohľadňujúci výsledky výskumu s návrhom riešení a propagačných prostriedkov, ktoré by mohli značke pomôcť posilňiť pozíciu na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30671
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37196


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
nagyová_2014_dp.pdf 2.071Mb PDF Zobrazit/otevřít
nagyová_2014_vp.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
nagyová_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet