Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Environmentálne aspekty a ich možnosti pragmatického využitia v oblasti fashion marketingu |
Autor: |
Nagyová, Erika
|
Vedoucí: |
Banyar, Milan
|
Abstrakt:
|
Cieľom diplomovej práce je definovať úlohu environmentálnych aspektov v rámci fashion marketingu a následne sa odraziť od teoretických poznatkov, čerpať z nich v praktickej časti práce a ponúknuť konkrétne riešenia pre značku WeWood. Teoretická časť práce sa zameriava na obecnú chrakteristiku oblasti fashion marketingu, environmentálneho marketingu a ich špecifických prvkov. Praktická časť na ňu naväzuje podrobnou charakteristikou značky WeWood, zmapovaním súčasnej situácie na trhu, analýzou konkurenčných síl pomocou Porterovho modelu a tiež výskumom o vnímaní environmentálnych aspektov a ich väzieb so značkou WeWood. Posledná projektová časť obsahuje návrh projektu zohľadňujúci výsledky výskumu s návrhom riešení a propagačných prostriedkov, ktoré by mohli značke pomôcť posilňiť pozíciu na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30671
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37196
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet