Optimalizace MIS společnosti XY

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimalizace MIS společnosti XY

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimalizace MIS společnosti XY
Autor: Chylová, Marie
Vedoucí: Ohanka, Lukáš
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu konkurence, co se týče obdobného sortimentu produktů a analýzu SWOT. Uvádím také současný stav údajů v MIS o registrovaných zákaznících, dostupných pro targeting reklamního sdělení. Po posouzení všech zjištěných informací jsem zkoumala skutečnosti, vycházející ze zpracovaných dat. Navrhla jsem kroky k optimalizaci MIS a posoudila jejich relevantnost, a to vzhledem k mezinárodnímu působení organizace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30657
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37172


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chylová_2014_dp.pdf 1.914Mb PDF Zobrazit/otevřít
chylová_2014_vp.pdf 779.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
chylová_2014_op.pdf 775.3Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet