Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o. |
Autor: |
Skalník, Matěj
|
Vedoucí: |
Chuděj, Jiří
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce bude zkoumání optimálních řešení marketingového plánu, který bude zaměřený na komunikaci společnosti Rallye Design s.r.o. V teoretické části bude popsána analýza SWOT. Budou definovány pojmy z oblasti marketingového plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na vybranou firmu Rallye Design s.r.o. Bude popsána obecná charakteristika společnosti a v této části bude rovněž analyzován její nynější marketingový mix služeb. V praktické části bude také provedena situační analýza obsahující teoreticky popsanou analýzu SWOT. Cílem této práce bude, na základě provedených analýz, vytvoření návrhu na zlepšení komunikace společnosti se zákazníky. Součástí praktické části bude také vypracován finanční rozpočet na realizaci marketingového plánu a doporučen systém měření a kontroly. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30635
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37139
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet