Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový plán zaměřený na komunikaci pro firmu Rallye Design s.r.o.
Autor: Skalník, Matěj
Vedoucí: Chuděj, Jiří
Abstrakt: Předmětem této bakalářské práce bude zkoumání optimálních řešení marketingového plánu, který bude zaměřený na komunikaci společnosti Rallye Design s.r.o. V teoretické části bude popsána analýza SWOT. Budou definovány pojmy z oblasti marketingového plánování, marketingu služeb a marketingovém mixu služeb. V praktické části budou poznatky z teoretické části aplikovány na vybranou firmu Rallye Design s.r.o. Bude popsána obecná charakteristika společnosti a v této části bude rovněž analyzován její nynější marketingový mix služeb. V praktické části bude také provedena situační analýza obsahující teoreticky popsanou analýzu SWOT. Cílem této práce bude, na základě provedených analýz, vytvoření návrhu na zlepšení komunikace společnosti se zákazníky. Součástí praktické části bude také vypracován finanční rozpočet na realizaci marketingového plánu a doporučen systém měření a kontroly.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30635
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37139


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skalník_2014_dp.pdf 2.231Mb PDF Zobrazit/otevřít
skalník_2014_vp.pdf 695.4Kb PDF Zobrazit/otevřít
skalník_2014_op.pdf 732.7Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet