Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula - "PAM" |
Autor: |
Nováková, Helena
|
Vedoucí: |
Šnírer, Michal
|
Abstrakt:
|
Tématem bakalářské práce je Marketingový mix obchodní firmy Pavel Šoula "PAM". Bakalářská práce obsahuje dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového mixu, a to produkt, cena, distribuce a komunikace. Dále teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmů BCG analýza a SWOT analýza, které následně budou zpracovávány v analytické části. V analytické části bakalářské práce je představena samotná firma, její historie a jednotlivé části marketingového mixu. Dále jsou v analytické části použity poznatky z praxe a vypracovány analýzy, a to BCG analýza a následně SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou zhodnoceny výsledky obou analýz, jejich shrnutí a následná doporučení obchodní firmě Pavel Šoula "PAM". |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30630
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37133
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet