Návrh zavedení databázového marketingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh zavedení databázového marketingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh zavedení databázového marketingu
Autor: Šabacká, Bronislava
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem této práce je návrh databáze a webových stránek pro kosmetické studio XY. Důvodem je vylepšení marketingového informačního systému pro daný subjekt. Práce má dvě hlavní části- teoretickou a praktickou. Teoretická část se podrobněji zaměřuje na popis přímého marketingu, marketingového informačního systému, komunikace se zákazníky a jiných důležitých oblastí, které tvoří podklad pro praktickou část. Praktická část je poté rozdělena na tři části. V první se objevují obecné informace o zkoumaném kosmetickém studiu, také portfolio služeb, které nabízí a samozřejmě popis současného informačního systému. Druhá část analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy a to pomocí příslušných marketingových analýz, které poskytly důležité informace pro následnou SWOT analýzu marketingového informačního systému. Na základě zjištěných poznatků jsou vytvořeny efektivní návrhy pro databázi a následně i webové stránky. V případě zájmu může studio tyto návrhy ihned použít, jelikož budou zpracovány tak aby byly vhodné k okamžité realizaci. V závěru práce jsou doporučení jak postupovat v dalších letech.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30627
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 37128


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
šabacká_2014_dp.pdf 2.079Mb PDF Zobrazit/otevřít
šabacká_2014_vp.pdf 659.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
šabacká_2014_op.pdf 741.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet