Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zavedení výrobku na trh - sirupy Essence
Autor: Martinů, Blanka
Vedoucí: Příplatová, Jarmila
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je identifikovat chyby, které nastaly při zavádění výrobků, sirupů Essence, na trh a poté navrhnout takové marketingové prostředky, které by firmě Podravka Lagris a. s. mohly pomoci zvýšit úspěšnost prodeje. Práce je sestavena ze dvou oddílů, a to teoretického a praktického. Teoretická část obsahuje vysvětlení marketingových témat, které se v bakalářské práci objevují, a to především marketingové plánování, také je zde představen profil společnosti Podravka Lagris a.s. Praktická část vychází z části teoretické a věnuje se situačním analýzám a vytvořením dotazníků týkajících se sirupů Essence. V konečné fázi se práce věnuje vyvození závěrů a stanovení určitých doporučení k vytvoření návrhu na lepší propagaci, která by měla podpořit úspěšnost výrobku na trhu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30626
Datum: 2014-03-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 37126


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
martinů_2014_dp.pdf 1.699Mb PDF Zobrazit/otevřít
martinů_2014_vp.pdf 626.2Kb PDF Zobrazit/otevřít
martinů_2014_op.pdf 900.1Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet