Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o. |
Autor: |
Macková, Pavla
|
Vedoucí: |
Skřebská, Leona
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma "Marketingový plán společnosti Astoria Audit s.r.o." se soustředí na vypracování nového marketingového plánu pro společnost Astoria Audit, který bude klíčovým prvkem pro strategická rozhodování a řízení této společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje nezbytné teoretické informace z literárních zdrojů, které jsou pak využity v části analytické. Analytická část umožňuje náhled na současnou situaci hospodaření podniku a na základě situační analýzy je zpracován návrh nového marketingového plánu, jehož součástí jsou i doporučení, která povedou k dosažení podnikových cílů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30624
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37124
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet