Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Nové trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění ve firmě Česká Zbrojovka |
Autor: |
Chovancová, Veronika
|
Vedoucí: |
Sedlačík, Jiří
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zefektivnění marketingové komunikace se zákazníky České zbrojovky. V teoretické části jsou vysvětlené literární díla a zdroje spojené s marketingovou komunikací a charakteristiky nových marketingových trendů. Praktická část je založena na představení firmy a zhodnocení komunikačního plánu, který zde byl uplatněn. Cílem práce bude vytvořit kombinaci komunikačních nástrojů, které pomohou zefektivnit dosud fungující komunikaci. Závěr bude tvořen hodnocením, doporučením nových vhodných nástrojů při propagaci a vytvořením nového komunikačního plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30603
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
37097
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet