Analýza kampaně UNESCO v Německu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza kampaně UNESCO v Německu |
Autor: |
Horký, Adam
|
Vedoucí: |
Wagner, Veronika
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem bakalářské práce bude zhodnocení kampaně UNESCO v Německu. Další cílem bude snaha o vytvoření potenciálního produktu trasy, která by byla vhodná pro české turisty. Teoretická část se bude zabývat charakteristikou země a jejím cestovním ruchem. Následující obsah bude zaměřen na organizaci UNESCO její rozdělení a kritéria. Na to bude navazovat analýza kulturního dědictví UNESCO v Německu. Ta popisuje vybrané německé kulturní památky, uvádí data z cestovního ruchu v těchto regionech a informace o jeho vývoji. Závěr bude zaměřen na marketing Německé turistické centrály (DZT), a to na její komunikační nástroje, především propagaci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30598
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
37092
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet