Analýza potenciálu vstupu novej služby na slovenský trh
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza potenciálu vstupu novej služby na slovenský trh |
Autor: |
Hlaváč, Jakub
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Táto bakalárska práca sa bude zaoberať problematikou zistenia potenciálu novej služby, ktorej cieľom je vstup na slovenský trh. Teoretická časť sa bude zameriavať na objasnenie a vysvetlenie pojmov použitých v praktickej časti bakalárskej práci. Praktická časť bude obsahovať vypracovanie dôležitých vonkajších a vnútorných analýz, ktorých spracovanie je potrebné pred samotným zavedením služby na trh, marketingový mix a brandingovú stratégiu. Výstupom budú konkrétne návrhy na vylepšenie samotnej služby na základe vypracovaných analýz, vytvorenie marketingového mixu a takisto pre novú službu bude vypracovaná brandingová stratégia smerujúca k vytvoreniu a rozvoju hodnoty značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30597
|
Datum:
|
2014-03-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37091
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet