Archetyp matky v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Archetyp matky v reklamě |
Autor: |
Karolová, Martina
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou projevů a užití archetypu matky v reklamě. Teoretická část objasňuje pojem archetyp, archetyp matky, reklama, gender a genderová stereotypizace. Praktická část bakalářské práce předkládá analýzu současných reklam a zkoumá výskyt a využití archetypu matky v nich. Následuje dotazníkové šetření zaměřené na vnímání archetypu matky v reklamě mezi respondenty. Výzkum je završen hloubkovými rozhovory týkajícími se tohoto tématu. Práce si klade za cíl zmapovat současné reklamy, ve kterých se vyskytuje archetyp matky a následně pomocí výzkumu zjistit, jak tyto reklamy působí na cílovou skupinu žen-matek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30541
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
37026
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet