Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o. |
Author: |
Zezulka, Libor
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům na zlepšení předchází analýza současného stavu mobilního marketingu v ČR i ve světě a vymezení jeho pozice v komplexním systému marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3053
|
Date:
|
2007-04-20 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
4922
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account