Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o. |
| Autor: |
Zezulka, Libor
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům na zlepšení předchází analýza současného stavu mobilního marketingu v ČR i ve světě a vymezení jeho pozice v komplexním systému marketingových komunikací. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3053
|
|
Datum:
|
2007-04-20 |
|
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
|
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4922
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet