Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Mobilní marketing ve společnosti Anima Publishers s.r.o.
Autor: Zezulka, Libor
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Tato diplomová práce má svůj cíl v analýze nástrojů mobilního marketingu použitých společností Anima Publisher s.r.o. k propagaci a podpoře svého klíčového produktu AUTO.cz a nových připravovaných produktů či služeb mezi čtenáři v oblasti B2C a inzerenty v oblasti B2B. Práce zároveň poskytuje návrhy na další využití mobilního marketingu za dosažením stanovených cílů. Rozboru aktuální situace a návrhům na zlepšení předchází analýza současného stavu mobilního marketingu v ČR i ve světě a vymezení jeho pozice v komplexním systému marketingových komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/3053
Datum: 2007-04-20
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.04.2017
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 4922


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zezulka_2007_dp.pdfZablokované 891.0Kb PDF Zobrazit/otevřít
zezulka_2007_vp.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zezulka_2007_op.doc 76Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet