Využití emocí v marketingových komunikacích

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití emocí v marketingových komunikacích

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití emocí v marketingových komunikacích
Autor: Roleček, Tomáš
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje výskytu emocí v marketingové komunikaci v oblasti sociální- ho, kulturního a ekologického marketingu Konkrétně se zaměřuje na zkoumání efektivních kampaní úspěšných v dané kategorii. Kampaně analyzuje, zejména se snaží poodhalit emocionální působení na rozhodování stanovené cílové skupiny. Analýza se soustředí především na použití emocionálních apelů a emocionálních modelů přesvědčování. Získané poznatky jsou potom uplatněny v projektové části, která se věnuje nástinem fiktivní kampaně neziskového projektu. Práce si klade za cíl mapovat použití emocí u efektivních kampaní sociálního, kulturního a eko- logického marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30539
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 37024


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
roleček_2014_dp.pdf 6.137Mb PDF Zobrazit/otevřít
roleček_2014_vp.doc 110Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
roleček_2014_op.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet