Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje |
Autor: |
Mrázková, Marie
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je marketingová komunikace Galerie Středočeského kraje. Teoretická část se zaměřuje na marketing a marketingovou komunikaci v oblasti kultury, praktická část se týká aplikace teoretických poznatků na příkladu Galerie Středočeského kraje. Analytická část se soustředí na analýzu současného stavu galerie, její image a marketingových nástrojů, které využívá. Na výsledky analytické části navazuje projektová část, zabývající se návrhem projektu marketingové komunikace a také návrhy možných zlepšení v oblasti marketingu celkově. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30537
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
37022
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet