Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci
Autor: Rek, Adam
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné pochopení přístupu ČT ke kultuře a komunikaci. Třetí kapitolu tvoří přehled hlavních specifikací a forem komunikace na sociálních médiích. Praktická část práce obsahuje dvě samostatné analýzy. První z nich zkoumá televizní i internetové diváky. Druhá analýza se pak zabývá pouze prostředím so-ciálních médií. Obě analýzy hledají souvislosti mezi kvalitou obsahu a interakcemi lidí. Poslední, projektová část práce pak stručně nastiňuje hlavní problémy a navrhuje opatření, která by celkovou úroveň komunikace pořadu mohla povýšit.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30523
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36993


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
rek_2014_dp.pdf 2.751Mb PDF Zobrazit/otevřít
rek_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
rek_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet