Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci |
Autor: |
Rek, Adam
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvořit analýzu marketingové komunikace pořadu Tečka páteční noci. V teoretické části práce zpracovává problematiku marketingu kultury, aplikuje poznatky na marketing hudebního průmyslu a popisuje vývoj médií až do součas-ného digitálního věku. Práce definuje Českou televizi jako veřejnoprávní médium a hledá její závazky a povinnosti, které je nutné znát pro správné pochopení přístupu ČT ke kultuře a komunikaci. Třetí kapitolu tvoří přehled hlavních specifikací a forem komunikace na sociálních médiích. Praktická část práce obsahuje dvě samostatné analýzy. První z nich zkoumá televizní i internetové diváky. Druhá analýza se pak zabývá pouze prostředím so-ciálních médií. Obě analýzy hledají souvislosti mezi kvalitou obsahu a interakcemi lidí. Poslední, projektová část práce pak stručně nastiňuje hlavní problémy a navrhuje opatření, která by celkovou úroveň komunikace pořadu mohla povýšit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30523
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36993
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet