Komunikační strategie prevence dětské obezity
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie prevence dětské obezity |
Autor: |
Pelikánová, Vendula
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Každá společnost musí čelit mnoha sociálním problémům. Jejich podoby jsou různé a s postupem času se mění. Mezi nejběžnější patří chudoba, rasová nesnášenlivost, konzumace návykových látek. V dnešní době však přicházejí jevy, které by se dříve do sociální problematiky neřadily. Tímto problém je obezita! Nadváha a obezita se stále častěji začínají projevovat jako sociální neduh. Obezita víc a víc postihuje už děti, a to nejen tím, že způsobuje otylost, ale především zapříčiňuje zdravotní potíže. Práce se proto bude zaměřovat na obezitu u dětí. Teoretická část práce se bude podrobněji věnovat sociálnímu marketingu a sociální reklamě. V praktické části bude proveden kvantitativní výzkum v podobě dotazníků a jeho následné ověření na kvalitativních rozhovorech s rodiči dětí. Na základě výsledků a poznatků provedené analýzy a výzkumu bude projektová část věnována návrhu komunikační strategie a konkrétní kampaně na pomoc v boji s dětskou obezitou. Cílem tohoto oddílu diplomové práce bude poukázat na obezitu jako na závažný zdravotní problém, kterému je potřeba čelit. Celkově by tato práce mohla sloužit jako návrh kampaně pro Ministerstvo zdravotnictví, zdravotní pojišťovny nebo jiné neziskové organizace zabývající se zdravím obyvatel. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30521
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36991
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet