Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín |
Autor: |
Mrázková, Lucie
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Téma diplomové práce se zaměřuje na propojení dvou zajímavých oblastí. Jedná se o marketing a fitness centra. Cílem je navrhnout marketingová opatření pro skupinové cvičení Alpinning ve vybraném zlínském fitness centru, která by vedla k celkovému zvýšení návštěvnosti a spokojenosti. Teoretická část poskytuje nezbytnou základnu a vymezení pojmů, což je zásadní pro uchopení tématu. V praktické části jsou uvedeni klíčoví konkurenti, kteří jsou podrobeni konkurenční analýze. Následuje zpracování mapy tržního bojiště, rozbor předmětu komunikace jednotlivých subjektů a marketingový průzkum. V závěrečné části jsou navrženy akční plány, které by měly při jejich aplikaci vést k dosažení cíle. Tento koncept je uveden s finanční i časovou náročností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30520
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36990
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet