Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační kampaň politické strany pro komunální volby 2014
Autor: Mičková, Lucie
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Není roku, kdy by se v České republice nekonaly nějaké volby. Jedny z těch nejdůležitějších jsou volby do zastupitelstev obcí a právě těmi se zabývá tato diplomová práce. Hlavním cílem práce je navrhnout komunikační kampaň pro vybranou stranu v Pardubickém kraji a to za pomoci výsledků analýz. V první části práce je objasněna problematika politického marketingu a tvorby předvolebních kampaní, je poskytnut vhled do politického prostředí České republiky s přihlédnutím ke specifikům komunální politiky. Teoretická část ústí do formulace výzkumných otázek a k volbě metodiky práce. V praktické části je provedena analýza volebního preferenčního potenciálu obcí, analýza cílových skupin a primární výzkum mezi obyvateli Pardubického kraje. Diplomová práce končí vytvořením projektu předvolební kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30518
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36988


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
mičková_2014_dp.pdf 2.080Mb PDF Zobrazit/otevřít
mičková_2014_vp.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
mičková_2014_op.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet