Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Autor: Churý, Jakub
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále doplněna dotazníkovým šetřením, které se snaží určit význam značky Gambrinus pro její zákazníky a zkoumá jejich loajalitu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30506
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
churý_2014_dp.pdf 3.872Mb PDF Zobrazit/otevřít
churý_2014_vp.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
churý_2014_op.doc 158Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet