Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Role značkových produktů na českém trhu - český spotřebitel a značka |
Autor: |
Churý, Jakub
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá problematikou značky a její hodnoty ve vztahu k zákazníkům. V teoretické části práce vymezuje pojmy podniková identita, značka, hodnota značky a podrobněji rozebírá druhy značkové loajality. V praktické části dochází k představení značky Gambrinus, analýze její vizuální identity a specifikaci pivních preferencí českých spotřebitelů na trhu s pivními nápoji. Práce je dále doplněna dotazníkovým šetřením, které se snaží určit význam značky Gambrinus pro její zákazníky a zkoumá jejich loajalitu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30506
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36975
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet