Public Relations v neziskové organizaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Public Relations v neziskové organizaci |
Autor: |
Chodurová, Ivana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska k problematice neziskových organizací a public relations v neziskových organizacích se zaměřením na využívání komunikačních nástrojů. Stručně jsou představeny možnosti marketingového výzkumu a metodologie marketingového průzkumu, jehož výsledky jsou představeny v praktické části práce. Prak-tická část práce se zabývá analýzou současného stavu využití komunikačních nástrojů v neziskové organizaci Hnutí za aktivní mateřství a vyhodnocením provedeného průzkumu. Projektová část obsahuje návrh komunikační strategie Hnutí za aktivní mateřství, tak aby byly naplněny cíle práce, ke kterým patří zvýšení informovanosti těhotných žen o proble-matice těhotenství a přirozeného porodu, a zvýšení povědomí o existenci neziskové orga-nizace a jejích aktivitách. Návrhy jsou založeny na teoretických východiscích a analýze provedené v praktické části práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30505
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36974
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet