Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro N-yoj Dance Team |
Autor: |
Hučík, Libor
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Účelem diplomové práce je navrhnout marketingový plán pro N-yoj Dance Team, který bude moci posloužit jako výchozí dokument pro management skupiny v příštích letech. První část se zabývá sběrem teoretických informací, jejich analýze a následné interpretaci. Druhá praktická část poskytuje prostor pro vytvoření profilu N-yoj Dance Team, analýze současných komunikačních aktivit a analýze konkurenčního prostředí. Ve třetí projektové části je navržen marketingový plán obsahující specifické marketingové strategie. Poslední část obsahuje také návrh spolupráce s vybranými neziskovými organizacemi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30503
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36972
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet