Multi level marketing
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Multi level marketing |
Autor: |
Fleissigová, Andrea
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem teto diplomové práce je Multi level marketing a hlavním cílem práce je odhalit vnímání multi level marketingu českou populací. Práce se nejdříve soustředí na přímý prodej, jako součást marketingového mixu. Zabývá se též historií přímého prodeje a jeho výhodami se zmínkou fungování přímého prodeje na území České republiky. Svou pozornost práce věnuje i nákupnímu chování a osobnosti prodejce i zákazníka. Popisuje vznik a podmínky multilevel marketingu a především jeho historii. Zmiňuje i nebezpečné pyramidové hry. V praktické části je pak zpracováván rozsáhlý výzkum se třemi dílčími výzkumy - kvanitativní dotazníkové šetření odhalující vnímání multilevel marketingu a dva kvalitativní - individuální rozhovory s obyvateli USA demonstrující jejich postoj k MLM a česká Focus Group zjišťující konkrétní motivy vnímání multi level marketingu českou populací. V projektové části práce představuje návrh komunikace pro konkrétní MLM společnost působící v ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30502
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36970
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet