Corporate identity dětského kadeřnictví

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Corporate identity dětského kadeřnictví

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Corporate identity dětského kadeřnictví
Autor: Botková, Aneta
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na corporate identity nově vznikajícího dětského kadeřnictví. Jeho unikátnost spočívá ve specializovaném přístupu, interiéru a vybavení přizpůsobeném dětské klientele. Teoretická část je vypracována na základě rešerše literatury z oblastí marketingového mixu, marketingu služeb, corporate identity a strategického marketingu. V praktické části je nejprve provedena analýza sekundárních zdrojů, na základě kterých jsou sestaveny podklady pro průzkum trhu: dotazníkové šetření, které je učiněno ve dvou vlnách s ročním rozestupem, individuální rozhovory zkoumající příčiny jednání a postojů cílové skupiny a SWOT analýza spolu s kauzální analýzou. Projektová část aplikuje poznatky z předchozích kapitol. Navrhuje řešení nového podnikání s přihlédnutím k prvkům corporate identity a na závěr je umístěn harmonogram realizace otevření kadeřnictví.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30498
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36966


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
botková_2014_dp.pdf 2.444Mb PDF Zobrazit/otevřít
botková_2014_vp.doc 151Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
botková_2014_op.doc 154.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet