Komunikační strategie řešení společenského problému
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie řešení společenského problému |
Autor: |
Cvernová, Žaneta
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá řešením společenského problému integrace handicapovaných dětí mezi "zdravé" děti do běžných MŠ za pomoci marketingových komunikací. V první části jsou definovány teoretické poznatky o sociálním marketingu, možnostech propagace sociálních témat a tvorbě marketingového výzkumu. Rovněž je osvětlen pojem integrace, její vývoj z historického hlediska, legislativní a formální zázemí. V praktické části jsou analyzovány výzkumy provedené na toto téma, vyhodnoceny vlastní výzkumy individuální rozhovory a dotazníková šetření. Na základě výsledků všech výzkumů je vypracován projekt komunikační kampaně pro podporu takové integrace a eliminaci případných negativních postojů vůči ní. Na závěr jsou identifikovány možné limity realizace projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30497
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36947
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet