Marketing a propagace církve v Norsku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a propagace církve v Norsku |
Autor: |
Zupková, Marika
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Předložená bakalářská práce zpracovává téma propagace protestantské církve na území Norského království. V teoretické části se věnuje historii církve jako celku, významu ná-boženství pro současnou společnost a efektivním způsobům komunikace náboženské orga-nizace. Ke konci teoretické části se práce blíže věnuje Norsku a historii církve právě na tomto území. Praktická část práce vyhodnocuje názory na norskou církev dvou skupin mladých Norů a podrobně zpracovává komunikaci jedné církevní organizace, která operuje na území Norského království. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30493
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36915
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet