Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě |
Autor: |
Šafaříková, Barbora
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá ambientními médii a jejich využití v sociální reklamě se zaměřením na protikuřácké kampaně, využívající ambientní médium. Teoretická část ob-jasňuje pojmy sociální marketing (včetně komunikačního mixu), sociální reklama, apely, emoce. Zejména emoce strachu, které sociální reklama nejčastěji využívá a dále se soustředí na pojem ambientní marketing, jeho vznik a charakteristika. V praktické části proběhne výzkum vybraných protikuřáckých kampaní a diskuze nad jednotlivými vzorky s CS skupinou, kuřáky a jejich názory na netradiční kampaně. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30487
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36909
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet