Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Augmentová realita - vliv AR aplikace IKEA na nákupní chování zákazníků |
Autor: |
Mokrý, Václav
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu technologie augmentové reality na nákupní rozhodovací proces. Jejím hlavním cílem je zjistit, do jaké míry a jestli vůbec využívají stávající i potenciální zákazníci společnosti IKEA mobilní aplikaci IKEA katalog 2014. Teoretická část začíná vymezením pojmů. Dále pojednává jak o historii a vývoji augmentové reality, tak o současných trendech a možnostech využití této technologie. Stejně tak je zde popsáno propojení augmentové reality, marketingových komunikací a mobilního marketingu.V závěru teoretické části je rozebráno nákupní chování spotřebitele. Výstupy prvního výzkumu ukazují, v jaké míře a za jakým účelem je aplikace používána. Druhý výzkum se věnuje samotnému ovlivňování nákupního chování aplikací s augmentovou realitou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30475
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36896
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet