Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice |
Autor: |
Buvalová, Henrieta
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Bakalárska práca sa venuje špecifikám event marketingu v Českej a Slovenskej republike, efektivite Avon Pochodu proti rakovine prsníka, dôležitosti odovzdávania informácií prostredníctvom netradičných ciest a komunikačných kanálov, emocionálnemu podtónu jednotlivých eventov na území týchto republík a využitiu event marketingu na praktickom príklade. Cieľom práce je na základe analýzy dotazníkového šetrenia, poznatkov z odborných publikácií a internetových zdrojov charakterizovať efektivitu a prínos existencie event marketingu v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30439
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36856
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet