Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika event marketingu v České republice a Slovenské republice
Autor: Buvalová, Henrieta
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Bakalárska práca sa venuje špecifikám event marketingu v Českej a Slovenskej republike, efektivite Avon Pochodu proti rakovine prsníka, dôležitosti odovzdávania informácií prostredníctvom netradičných ciest a komunikačných kanálov, emocionálnemu podtónu jednotlivých eventov na území týchto republík a využitiu event marketingu na praktickom príklade. Cieľom práce je na základe analýzy dotazníkového šetrenia, poznatkov z odborných publikácií a internetových zdrojov charakterizovať efektivitu a prínos existencie event marketingu v praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30439
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36856


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
buvalová_2014_dp.pdf 3.083Mb PDF Zobrazit/otevřít
buvalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
buvalová_2014_op.doc 159.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet