Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingové komunikace a faktory výběru klubové dovolené CK Fischer, a.s. |
| Autor: |
Bendová, Martina
|
| Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci CK Fischer, a.s. a na faktory ovlivňující výběr klubové dovolené této cestovní kanceláře. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu, marketingu služeb, marketingu cestovního ruchu a marketingového mixu. Praktická část přímo navazuje na část teoretickou a představuje CK Fischer, a.s. a její marketingový mix. V závěru jsou na základě poznatků zjištěných z rozboru marketingového mixu a dotazníkového šetření navrhnuta vlastní doporučení ke zlepšení marketingové komunikace cestovní kanceláře. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30436
|
|
Datum:
|
2014-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36853
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet