Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace firmy Ellipse |
Autor: |
Kubíčková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace firmy Ellipse s.r.o, jenž se zabývá výrobou a distribucí módy pro sport a volný čas. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení pojmů týkajících se marketingové komunikace a komunikačního mixu s důrazem na oblast oděvnictví. Analytická část popisuje formy komunikace, které jsou oděvními firmami a prodejnami na českém trhu využívány a obsahuje analýzu marketingového a komunikačního mixu firmy Ellipse s.r.o. V práci jsou zahrnuty výsledky marketingového výzkumu týkající se povědomí o značce Ellipse a návrhy na zlepšení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3041
|
Datum:
|
2007-05-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4814
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet