Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové postupy neziskových organizací ve Zlínském kraji |
Autor: |
Markytán, Michael
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Práce se věnuje tématu marketingových postupů neziskových organizací ve Zlínském kraji. Ve své teoretické části popisuje aplikaci marketingových postupů, stanovení cílů a pozici marketingu v neziskovém sektoru. Ve své praktické části pak srovnává výsledky průzkumů dvou dotazníkových šetření. Prvním jsou výsledky pocházející z autorovy bakalářské práce na téma Povědomí o neziskových organizacích ve Zlíně. Druhým je dotazníkové šetření provedené Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně v kooperaci s úřadem Zlínského kraje a Ev-ropským sociálním fondem. Výsledky srovnání pak rozšiřuje o osobní stanoviska osob, pracujících v neziskovém sektoru. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30416
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
Fx
36826
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet