Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Autor: Kubis, Martin
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy jednotlivých marketingových aktivit. Závěrečná část práce obsahuje návrh projektu jehož úkolem je zavedení marketingového plánování s měřením efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30412
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 36822


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kubis_2014_dp.pdf 1.352Mb PDF Zobrazit/otevřít
kubis_2014_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
kubis_2014_op.doc 153Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet