Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plýtvání a efektivní investice v rozpočtu na marketing a marketingové komunikace strojírenské firmy |
Autor: |
Kubis, Martin
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Tématem práce jsou analýza a hledání způsobů měření efektivnosti investic do marketingu a marketingových komunikací strojírenské firmy. V teoretické části jsou soustředěny informace o marketingovém plánování, controllingu a auditu, a také poznatky o způsobech měření jednotlivých aktivit marketingových komunikací. Praktická část obsahuje informace o fungování marketingového oddělení firmy a analýzy jednotlivých marketingových aktivit. Závěrečná část práce obsahuje návrh projektu jehož úkolem je zavedení marketingového plánování s měřením efektivnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30412
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
36822
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet