Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi |
Autor: |
Beranová, Martina
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce má za úkol popsat nákupní specifika cílové skupiny matek v segmentu dětské obuvi. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho rozhodování, segmentaci zákazníků a vlivu marketingové komunikace na nákupní chování. Ve druhé části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární průzkum, který řeší nákupní specifika v segmentu dětské obuvi. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí a je zde navrhnuta komunikační strategie pro zvolenou značku dětské obuvi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30398
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
36801
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet