Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Specifika nákupního chování matek při nákupu dětské obuvi
Autor: Beranová, Martina
Vedoucí: Kotyzová, Pavla
Abstrakt: Tato diplomová práce má za úkol popsat nákupní specifika cílové skupiny matek v segmentu dětské obuvi. Práce je rozdělena do tří částí, teoretické, praktické a projektové. První část se věnuje nalezení teoretických východisek k nákupnímu procesu jako celku, zákazníkovi a jeho rozhodování, segmentaci zákazníků a vlivu marketingové komunikace na nákupní chování. Ve druhé části jsou zpracovány analýzy dostupných sekundárních zdrojů a dále vlastní primární průzkum, který řeší nákupní specifika v segmentu dětské obuvi. Poslední projektová část využívá všech zjištěných poznatků z předchozích částí a je zde navrhnuta komunikační strategie pro zvolenou značku dětské obuvi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30398
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 36801


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
beranová_2014_dp.pdf 5.278Mb PDF Zobrazit/otevřít
beranová_2014_vp.doc 151.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
beranová_2014_op.doc 152.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet