Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu |
Autor: |
Stejskalová, Martina
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/30387
|
Datum:
|
2014-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
36788
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet