Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu
Autor: Stejskalová, Martina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce na téma Publicita agentury CzechTourism během rebrandingu se v teoretické části zabývá vymezením media relations jako jedné z disciplín public relations, před-stavením nejběžnějších nástrojů media relations, vymezením pojmu publicita a nastíněním možností pro měření efektivity media relations. Analytická část práce je založena na analýze publicity, kterou agentura CzechTourism získala v českých médiích v souvislosti se svým projektem Rebranding a marketingová podpora příjezdového cestovního ruchu za sledované období první fáze projektu let 2011 až 2012. Cílem práce je zhodnotit media relations na základě získané publicity.
URI: http://hdl.handle.net/10563/30387
Datum: 2014-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 36788


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
stejskalová_2014_dp.pdf 1.305Mb PDF Zobrazit/otevřít
stejskalová_2014_vp.doc 152Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
stejskalová_2014_op.doc 155.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet