Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza |
Autor: |
Polášek, Viktor
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí na některé aspekty outsourcingu, které negativně ovlivňují činnost zákaznického centra. Projektová část práce je věnovaná návrhům, které jsou zaměřeny na zvýšení kvality poskytovaných služeb. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/3037
|
Datum:
|
2007-04-20 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2728
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet